Thankfully I still do deeply feel and remember every and each childhood memory of mine
Today I had to accompany my dear niece to school,……
I remembered those days, I’m not suggesting that I miss them, not at all, absolutely not, I could only understand, realize every movement, every word, every look…..
Sometimes I try to make up for what ever …..
Mostly I try to forget ….
But there ‘s one thing that I do want to have a day, I hope to write without any blank spaces, any codes, that would be the most amazing day of my diary writing, while trying to publish them here is still a huge leap….
Friday, January 11, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
salam
man mifahmam harfha va ehsaseto
yani kheyli khooob dar ghalebe kalamate sade o sangin tooonesti andishe va ehsaseto bayan koni
va in honare u hast ta inke honare mokhatab bashe
vali ye soal pish amade : chera az farsi estefade nemikoni aya hadafe khasi dari ? ya donbale mokhatabe khas migardi ? ya in zaban va iin kalamat be roooh va ehsaset nazdiktaran va samimittar ?
be har hal kheyli khooobe omidvaram betoooni edame bedi va khaste nashi
dar panahe ooo
khosh bashi
salam
man in matlabi ke raje be khodet akhiran neveshtio khoondam
u vahean 2chare in boohran hasti ?
yani dar sonnat ya farhang ya mazhabya harchi ...mitoooni begi donbale chi migardi?
asan 2nbale chizi migardi?
roohe in kalameha be man kheyli nazdike yani daghdagheye man ham shayad hamin bashe yani farar az mazhab va shake mazhabi va dar eyne hal yek navasan beyne hardo .
nemidooonam kash betoooni vase man vazeh begi ke koja moondi ? hamoon jaei ke man moondam va hameyye mamoondim ? va bad joori dore khoddemoon gom shodim ?!
man be in goftegoo kheyli niaz daram ,
lotfan dar in bare harf bezan
mamnoon bybye
Post a Comment