Some times my life is so filled with what I might imagine or not that I don’t have enough space for “ME “.
I’ve been busy reconsidering my decisions, my relations, my beliefs and even my LIFE.
I can’t help wondering if I was ever given the chance of choosing to live, would I choose!!!??? May be we had been chosen.........
These questions keep reminding me of Sartre saying we are forced to choose...
I’ve had choices in my life, I have regretted so many, I have dreamed of changing, NO WAY, once one chooses no way to change...
Saturday, March 1, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
r u sure? I dnt think so!
shandle_81 : salaaaaaam che ajab man tooonestam biam va mitoooonam post bezaram , kheyli harf dashtam ke chon too daftarche khateratam neveshtam dige inja nemitoooonan bashan vali mage harf kame?!
hamin ke harfi baraye goftan nadarim khodesh kheyli harfe han !!!!
bazi vaghta dar neveshtehaye yek nafar kalamate bozorg va sangin ziyad hast vali ooon matn hes nadare va barax bazi vaghtha kalamat besiay sadie be kar mibarim amma hes va roooh dare kalamat , man in ghsmathaye matnhato bishtar tarjih midam oon jahaie ke hata age bezar miad khodet nisti amma heset hast .
va belakhare inke kheyli khgeyli tabrik ke nesbat be zabane farsi in negah ro dari ,
"mifesharam va miboooosam dastaie ra ke ghobar az tarikh bar midarand va hoviyateman az khodeman be mamibakhshand ."
Post a Comment